Entre todos es posible
PONTE SOLIDARIO

Click here to edit title

Click here to edit subtitle

Mundo Solidario

I Comunicado Asamblea da Mobilización

Posted by Ponte Solidario on 15 Ee abril Ee 2015 a las 13:30

15 de abril do 2015

A MOBILIZACIÓN POR UNHA VIDA DIGNA CONTINÚA.

Esiximos que a Administración Pública garanta que todas/os veciñas/os teñan cubertas as necesidades básicas.

Cremos firmemente que unha Comisión Social Municipal pechada non garante que se executen as medidas necesarias.

No pasado Pleno Municipal do 17 de marzo, Ponte Solidario defendeu a súa proposta de moción co obxectivo de que a Administración Pública garanta unha vida digna para as/os veciños. Esta moción contiña dous puntos: o primeiro definía as necesidades básicas que deben ser cubertas e mediante o segundo constituíase unha Comisión Social como órgano necesario para concretar as medidas a tomar. Esta proposta estaba avalada polo apoio de máis de 2000 persoas a través dunha campaña de recollida de sinaturas e de 26 colectivos locais que mostraron o seu apoio público.

O Goberno municipal do PP co apoio de ACIP pretendía aprobar o primeiro punto, que representa un compromiso ético con unha demanda de amplo consenso social pero sen efectos prácticos concretos; pero presentou unha emenda ó segundo punto, á Comisión Social a través da cal se levaría a práctica dito compromiso. Os cambios propostos nesta enmenda están encamiñados a impedir a participación cidadá e de todas as organizacións interesadas en traballar contra a desigualdade social.

Esta participación dotaría a esta comisión, ademais de un amplo coñecemento da realidade concreta, co impulso de todo o tecido social interesado en acabar cos casos de pobreza no concello. Tanto Ponte Solidario como a PAH son testemuñas directas da ineficacia das comisións pechadas coas características da que finalmente se aprobou. Ineficacia froito da falta de vontade do goberno local de acabar coas desigualdades sociais e de dar a coñecer a situación económica do consistorio e situación social do municipio.

Mentres PP e ACIP escusábanse en deficiencias legais para rexeitar a proposta de Comisión Social Aberta, a propia Secretaria Municipal manifestou a posibilidade de emendar esas deficiencias no propio Pleno, algo ao que o Alcalde se negou rotundamente. Por iso denunciamos a falta de argumentos coa que Salvador Solla reaccionou, cunha actitude pouco razoable e autoritaria, faltando á verdade, contradecíndose en varias ocasións e negándose a realizar un receso para acordar unha posición común. Estes feitos aumentaron a indignación do asistentes e ante a algarabía resultante, S. Solla suspendeu o Pleno. A resposta de Ponte Solidario foi permanecer no Salón de Plenos co consentimento das autoridades e cun comportamento totalmente pacífico e cívico. Esta medida estaba encamiñada a debater entre tódolos participantes da mobilización os seguintes pasos e a acadar a repercusión que a causa e os feitos acaecidos merecían.

Ese mesmo día manifestamos que a mobilización non remataba, ese Pleno simbolizou o inicio do proceso de mobilización compartido entre todos os colectivos locais comprometidos coa igualdade social, e comunicamos que os seguintes pasos da mobilización serían acordados nunha Asemblea aberta o 27 de marzo.

Nesta Asemblea, coa asistencia de máis de 60 persoas e representadas 19 organizacións, acadáronse os seguintes acordos:

 Realizar os trámites necesarios para transformar a Comisión Social aprobada nun instrumento participativo e aberto á cidadanía.

Constituír unha Mesa Social aberta á participación de todas as persoas e organizacións que o desexen para comezar a traballar contra a pobreza e exclusión social. A través desta, e froito do coñecemento e experiencia de todos os colectivos, analizaremos as propostas que posteriormente esixiremos ás institucións. Será a canle para a participación activa da cidadanía nas decisións públicas de forma colectiva e informada.

 Prestar especial atención á comunicación desta problemática e do desenrolo da mobilización, información que será difundida polos colectivos interesados.

Convocar a próxima Asemblea aberta para continuar coa organización da mobilización para o 17 de abril.

Ademais de seguir loitando para que os dereitos básicos sexan garantidos pola administración pública, Ponte Solidario continúa coa súa labor solidaria cotiá, como ferramenta de axuda e apoio mutuo, onde as/os afectadas/os poden actuar para acadar cubrir as necesidades básicas en alimentación, saúde, educación, vivenda e formación.

Categorías: Ninguna

Añade un comentario

¡Vaya!

Oops, you forgot something.

¡Vaya!

Las palabras que has introducido no coinciden con el texto. Inténtalo de nuevo.

Already a member? Iniciar sesión